Moikka! Tässä eilen olen ollut tallilla ja tulin tallille n.klo.18 . Ensiksi tallin omistaja oli hetken ajan siellä,sitten mun kaveri tuli n puolen tunnin päästä ja tallin pitäjä lähti kotiin. Eli olimme pyörällä liikkeellä ja sitten mun kaveri joka on vasta muuttanut Alaveteliin,niin jouduin mennä vähän matkaa vastaan,onneksi en kauas niin olimme tallilla! Multa on max. 1km tallille eli ei mikään matka! Mutta kun tulimma tallille oltiin kahdestaan ja aloimme täyttää kauraämpäriä ja putsaamaan varusteitä jne...

Ja sitten laitoimme tallin oven lukkoon ja laitoimme lamput pois päältä,siellä ulkona oli ihan säkkipimeää! Ja vielä huono puoli siinä onkin että se on ihan metsän keskellä!  Joten arvatkaapas pelottiko! Ei meitä sen metsätienjälkeen enään pelottanut,onneksi! :D Obnneksi mulla oli jonkunäköinen taskulamppu ladattuna puhelimessa! Mutta joo valitan tässä postauksessa ei nyt ollut kuvia mutta ehkä seuraavassa sitten on! Mutta ei mulla muuta! Pistäkää kommenttia mitä tykkäsit! :)